Home Aktualności

Aktualności

Autoryzowany serwis Xerox - zwiększyliśmy obszar działania


Prowadzimy profesjonalną obsługę na terenie woj. mazowieckie, dolnośląskie, opolskie, lubuskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie, śląskie, małopolskie, łódzkie, świętokrzyskie, podkarpackie.

Posiadamy tytuł Xerox Premium Authorised Service Partner PREMIUM_AUTHORISES_SERVICE_PARTNER_03_03

Stawiamy na:

    - zadowolenie klientów,

    - szybkość naprawy,

   - ciągłe podnoszenie kwalifikacji naszych inżynierów serwisowych.

Gwarantujemy miłą i fachową pomoc oraz rabaty dla naszych stałych klientów.

Nasz serwis czynny jest codziennie od poniedziałku do piątku od godziny 7:00-17:00. W razie problemów prosimy o kontakt telefoniczny pod numer (71) 350-55-60, za pomocą poczty elektronicznej lub wypełniając formularz kontaktowy.

Świadczymy następujące rodzaje usług serwisowych:

Serwis gwarancyjny

Nasz Serwis Gwarancyjny wykona bezpłatnie naprawy gwarancyjne drukarek Xerox.


czytaj więcej >>>



Serwis pogwarancyjny

Serwis pogwarancyjny wykona wszystkie naprawy w ramach posiadanych autoryzacji


czytaj więcej >>>



Umowy FSMA

 Umowa FSMA, czyli umowa o pełnej obsłudze serwisowej, rozwiązuje problemy klienta i zapewnia szybką i profesjonalną pomoc w każdej sytuacji.


czytaj więcej >>>



FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania)

1.Jak mogę uzyskać pomoc serwisową.
Jeśli Twoje urządzenie jest jeszcze objęte gwarancją lub nie skończyła się Twoja umowa serwisowa, zatelefonuj pod numer telefonu wskazany w gwarancji lub umowie. Jeśli nie masz gwarancji lub umowy serwisowej zatelefonuj do naszego Centrum Zgłoszeniowego pod numerem telefonu 071 350 55 60. Pamiętaj, że przyjmujący zgłoszenie zawsze zapyta się o numer seryjny urządzenia. Miej go pod ręką.

2.Gdzie znajdę numer seryjny mojego urządzenia.
Numer seryjny urządzeń Xerox składa się z najczęściej ciągu 10 cyfr. Jest on zazwyczaj schowany pod którąś z osłon lub otwieranych pokryw lub drzwiczek. Lokalizację znajdziesz w instrukcji obsługi w informacjach o urządzeniu. Zawsze możesz o to zapytać w naszym Centrum Zgłoszeniowym.

3.Czy i gdzie mogę kupić materiały eksploatacyjne do mojego urządzenia Xerox.
Materiały eksploatacyjne możesz kupić u nas. Wcześniej warto znaleźć interesujący Cię produkt w dziale Materiały eksploatacyjne. Przed zakupem sprawdź, czy Twoje urządzenie nie jest objęte Umową serwisową i jakie są jej warunki. Być może nie musisz kupować materiałów eksploatacyjnych bowiem dostarczamy je my w ramach opłaty serwisowej.

4.Chcę przenieść swoje urządzenie w inne miejsce. Gdzie mam się zwrócić.
Do nas bezpośrednio. Pamiętaj, że z reguły jest to usługa dodatkowa, nie objęta umową serwisową.

5.Gdzie mogę się zwrócić w sprawie mojego rozliczenia za wykonane kopie.
Te sprawy załatwiane są przez dział Customer Administration w Xerox. Dodatkowo zawsze możesz skonsultować się z nami telefonicznie. Pamiętaj o konieczności podania numeru seryjnego urządzenia w celu jego jednoznacznej identyfikacji.

6.Gdzie mogę zobaczyć i wypróbować najnowsze urządzenia Xerox.
Zawsze możesz zwrócić się do nas w celu umówienia wizyty Doradcy Biznesowego, który będzie w stanie dobrać optymalne rozwiązanie do Twoich potrzeb. Xgroup prezentuje także najnowsze technologie w otwartych salonach wystawowych. Tam uzyskasz wszelkie wyjaśnienia i zobaczysz nasz najnowszy sprzęt.

7.Gdzie mogę znaleźć sterowniki i instrukcje obsługi.
Wszelkie sterowniki i pomocne materiały znajdziecie Państwo na stroniewww.support.xerox.com


<<< cofnij


© Copyright 2012 Xpress Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.