Home Aktualności

Aktualności

Nowa wersja systemu Xpress Scan - skanowanie do systemu mMedica firmy Asseco


System Xpress Scan uzyskał nową szatę graficzną.  

Po konsultacjach z użytkownikami systemu Xpress Scan interfejs urządzenia Xerox dostosowaliśmy pod potrzeby klienta. Dzięki temu system zyskał jeszcze bardziej na przyjaznym i ergonomicznym interfejsie komunikacyjnym z użytkownikiem.

Proces pracy na urządzeniu Xerox przez panel dotykowy.

  1. Logowanie do systemu za pomocą 4-cyfrowego kodu (możliwość dodania nowego użytkownika).

1

  1. Po zalogowaniu wybranie pacjenta dla którego będziemy skanować dokumentację (po numerze pesel bądź nazwisku pacjenta).

2

  1. Wybór rodzaju dokumentacji.

Nowością w systemie Xpress Scan jest możliwość wyboru nowej dokumentacji: UBEZPIECZENIA

3

Wybranie typu dokumentu (przykład: UBEZPIECZENIA)

4

  1. Dla wybranej dokumentacji podanie parametrów wejściowych (przykład: UBEZPIECZENIA / ZAŚWIADCZENIE).

5

  1. Zeskanowanie dokumentacji i zapisanie jego do systemu mMedica.

6

Automatyczny system kontroli wersji i uproszczona aktualizacja systemu Xpress Scan.

Nowa wersja systemu Xpress Scan posiada mechanizm automatycznego powiadamiania użytkownika o dostępnej najnowszej wersji. Użytkownik dostanie komunikat na stronie logowania o pojawieniu się nowszej wersji aplikacji (funkcja dostępna w trybie online – czyli serwer jest podłączony do internetu).

7

Aktualizację systemu wykonasz automatycznie w konfiguracji systemu Xpress Scan (funkcja dostępna w trybie online – czyli serwer jest podłączony do internetu).

8

Jeśli serwer jest w trybie offline (czyli brak dostępu do internetu) aktualizacja przebiega jak dotychczas czyli ściągnięcie odpowiedniej aktualizacji http://xgroup.pl/mmedica/upgrade_v2/ i instalacja jej na serwerze.

Pełny opis systemu: http://mmedica.asseco.pl/Xpress_Scan.aspx



<<< cofnij


© Copyright 2012 Xpress Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.