Home Usługi Serwis

Usługi -> Serwis

Umowy FSMA


Umowa FSMA, czyli umowa o pełnej obsłudze serwisowej, rozwiązuje problemy klienta i zapewnia szybką i profesjonalną pomoc w każdej sytuacji.

Oto główne korzyści wynikające z podpisania z nami umowy:

  • klient zyskuję przedłużenie gwarancji pełnej funkcjonalności urządzenia w okresie jej trwania
  • koszt wydruku zawiera wszystkie części zamienne i materiały eksploatacyjne
  • koszy są uzależnione od ilości wykonanych wydruków
  • opłata miesięczna jest stała i niezależna od ilości wykonanych prac serwisowych
  • niższe koszty wydruku w porównaniu z takim samym urządzeniem na gwarancji
  • umowa zapewnia klientowi jasno określone warunki serwisowe (czas reakcji oraz naprawy)
  • w razie poważniejszych awarii udostępniona jest maszyna zastępcza
  • dostawa materiałów eksploatacyjnych w ciągu 24 godzin
  • wsparcie on-line i pomoc zdalna
  • możliwość bezpłatnych szkoleń operatorskich

Aby mieć pewność fachowej oraz solidnej naprawy należy polegać tylko na autoryzowanych serwisach. Nasz zespół składa się wyłącznie z doświadczonych oraz zaufanych ludzi. Każdy z pracowników serwisu musi przejść przez szereg obowiązkowych szkoleń i egzaminów, a każda zamówiona przez naszą firmę część zamienna jest oryginalną częścią dostarczoną przez firmę Xerox.

Nasz serwis czynny jest codziennie od poniedziałku do piątku od godziny 8:00-16:00. W razie problemów prosimy o kontakt telefoniczny pod numer (71) 350-55-60, za pomocą poczty elektronicznej lub wypełniając formularz kontaktowy.



<<< cofnij


© Copyright 2012 Xpress Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.